czwartek, 6 lutego 2014

Niall cz.13

Z perspektywy Juliet : 

Byłam w załamce. To koniec z nim , nie kochałam go ale był przyjacielem i straciłam nową znajomością której nie chciałam tracić. Liam przytulił mnie ale wyrwałam się z jego uścisku i pobiegłam. Jak na złość trafiłam na Horana. Popatrzyłam w jego piękne niebieskie oczy, ehh opanuj się ! Spuściłam wzrok i uciekłam do domu. Dzisiejszy mój dzień spędzę u boku łez...

Z perspektywy Nialla : 

Jej oczy, jej piękne niebieskie oczy ?! Dlaczego niebieskie ?! Miała zieleń ! Jeszcze dobrze pamiętam... była taka śliczna z zielonymi oczami i brązowymi włosami ... blond jej nie pasuje ... Ale Horan ona zawsze jest piękna !
Zrezygnowany poszłem do chłopaków będziemy nagrywać kiedy indziej...

Z perspektywy Juliet : 

Rano opanowałam się i wróciłam do pracy
- Przepraszam za wczoraj - powiedziałam smutno
Przeczytałam piosenkę i byłam gotowa. Ehh... o miłości ... ale się trafiła ... Czułam cały czas wzrok Nialla na sobie, co on ode mnie chce ?! Przecież ma dziewczynę która na niego patrzy ! ... Ehh...

Z perspektywy Nialla : 

Nagraliśmy zwrotkę i refren. Jezuu ! Jak ona pięknie śpiewa ! Musze ją odzyskać ... tylko muszę odzyskać wpierw jej zaufanie.
Poszłem do Lissy :
- Lissa musimy pogadać ...
- Tak , kochanie ?
- Zrywam z tobą ...
- Co !? To przez nią ?! Kto mi będzie kupywał ubrania doradzał wszystko ?! - zakryła usta
- Aha czyli to dla tego mnie "kochasz " dla mojej kasy ! Wyjdź stąd i nie wracaj ! - wykrzyczałem na nią i odeszłem
Teraz do Juliet
Siedziała właśnie w garderobie
- Juliet ... Mogę ?

________________________________________
Hejoooo ;* Przepraszam za przerwę już jestem ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz