sobota, 15 lutego 2014

Epilog *.*

Z perspektywy Juliet : 

Już na zawsze... 
- Chłopaki, chciałam wam podziękować za wszystko, za naszą przyjaźń, nasze spory, imprezy, trudne chwile, ale to już niestety koniec... musicie żyć dalej, stworzyć rodziny ... a przede wszystkim zapomnieć o mnie.. - z oczów leciała mi łza i przytuliłam każdego z nich. Powolnym krokiem odeszłam .... 

Z perspektywy Nialla: 

Razem z chłopakami oddawaliśmy się ... Nie ! Nie Nie Nie ! Nie mogę tak ! Nie wytrzymię bez niej ! Kocham ją ! Rzuciłem wszystkie bagaże i pobiegłem w jej stronę.
- Juliet ! - Krzyknąłem ale mnie nie usłyszała, podbiegłem bliżej i obróciłem ją. 
- Juliet ... Kocham cię, proszę nie zostawiaj mnie, nie przeżyję bez ciebie, jesteś jak powietrze którego potrzebuję, jak ziemia na której stoję bo bez niej bym spadł,  jak słońce dzięki któremu mam uśmiech an twarz, błagam nie opuszczaj mnie, to z tobą spędziłem najlepsze chwile w moim życiu, popełniłem wielki błąd nie doceniałem tego czego mam, rozumiem, ale ja naprawdę cię kocham i już nigdy nie odejdę od ciebie, nie zranię cię, Potrzebuje cię bo cię kocham ... - ocierałem jej łzy zresztą ja tez płakałem. Wokół nas stanęły fanki moje i Juliet, niektóre wyłaniały łzy ... 

Z perspektywy Juliet: 

Patrzyłam w te piękne niebieskie oczy, które łzawią 
- Niall... - powiedziałam cicho wyłaniając łzy - Ja... Ja... - zerknął na mnie z zaciekawieniem - Ja też cie kocham bardzo mocno - rzuciłam mu się na szyję i pocałowałam go. 
To był pocałunek tęsknoty. Pocałunek głęboki pełen uczuć, dzięki nim odkryłam Horana na nowo i wiem ze to ten jedyny na którego czekałam całe życie... 
W tle słyszeliśmy brawa ale nie zwracaliśmy na nie uwagi, teraz najważniejsi byliśmy my ... 
- Zacznijmy wszystko od nowa, zacznijmy jeszcze raz... - powiedział zapłakany Niall
- Zacznijmy JESZCZE RAZ ...

                               THE END 
________________________________________

Buu .. to już koniec tego opowiadania. Nwm jak wam ale mi sie podoba mam zamiar zrobić nowy blog ale jeszcze nie wiem kiedy go dodam ;)
Dziękuję wam za komentarze i za to ze czytacie. Kocham was sis <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz