sobota, 18 stycznia 2014

Niall cz.10

Z perspektywy Juliet: 

Wieczorem poszliśmy do siebie... 

- O boże ale dziś był dzień - powiedziałam i walnęłam swoje ciało o łóżko
- Tak potwierdzam - położył się obok mnie
Zaczął całować mnie w szyję, aja delektowałam się jego pocałunkami
- Jesteś piękne - odparł
- A ty kochany - powiedziałam i pocałowałam go
Niall położył się na mnie po ustach szyi i uszach
- Pragnę cię - powiedział szeptem do mojego ucha, a ja zaczęłam się śmiać cicho
Niall całował mnie delikatnie. Później pomału ściągał ze mnie wszystkie ubrania, a następnie ja z niego.
- Chcesz tego ? - zapytał troskliwie
- Tak - pocałowałam go a później było już pięknie...
Obudziłam się rano uśmiechnięta na jego torsie. Przypomniałam sobie wszystkie chwile wczorajszej nocy. Przez przypadek obudziłam Nialla.
- Hej, przepraszam że cie obudziłam - pocałowałam go
- Wczoraj byłaś boska - zamruczał
Zaśmiałam się.
Ubraliśmy się i poszliśmy jeść. Przyszli chłopcy
- Boże głośniej się nie dało ? - zapytał Harry
- Jestem  w domku obok a słychać to na kilometr - zaśmiał się Lou
- Ejj... o co wam chodzi ? To naturalne - zaśmiałam się
Wszyscy ciężko westchnęli
Po 4 dniach wróciliśmy do domu. Chłopaki pracowali nad nową płytą. Ja i Niall nagraliśmy własną piosenkę. Wyszła nam. Również zaśpiewałam z 1D. Od wyjścia płyty chłopaków na rynek stałam się bardzo popularna. Później nagrałam własną płytę. Teraz jestem popularna na całą Europę, fani mnie kochają i mam już wyznaczona 1 trasę. Uwielbiam śpiewać. Z Niallem jesteśmy razem już rok. lecz mało się widzimy oni trasa ja trasa. Studia zakończyłam  już dawno odkąd stałam się sławna. Już za tydzień zobaczę całe 1D i mojego ukochanego.

Tydzień później : 

Chłopcy przyjeżdżają jutro. Kupiłam poranną gazetę. Wróciłam do domu. A na niej :
"Czy Niall Horan (1D) zdradza Juliet ? " 
Zdjęcie pewnej blondynki. Sztuczne cycki, sztuczna dupa, plastik po prostu , niech się spali na słońcu .... Widzę że woli wybrać sobie młodszą ...
Pobiegłam ze łzami do pokoju i zaczęłam się pakować. Pojechałam na lotnisko, zamówiłam pierwszy lepszy lot do Polski....




____________________________
Hejoo ;** kolejny rozdział i jeszcze dodam następny dziś ;** 
Czytasz = Komentujesz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz